loading...
تک رقمی کنکور93
takraghami بازدید : 459 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (19)

سلام و درود خدمت همه ی شما دوستان عزیز یه طرح خیلی خیلی بزرگ قراره برگزار کنیم به صورت سراسری در کل کشور برای همه ی بچه های عزیز کنکوری دوستان عزیز کنکوری رشته تجربی این طرح مختص به شما بزرگواران است همونطور که هم شما از اهمیت درس زیست در کنکور با خبرید و هم خدمتتون در پستی توضیح دادم بر آن شدیم که خدمتی جدید و عالی در راستای بهبود درصد شما عزیزان در این درس برپا کنیم اما همونطور که میدونید دوستان عزیز و اساتید بزرگوار زیادی هستند که در این راستا در حال کار و خدمت به شما عزیزان هستن اما...............

ما می خواهیم متفاوت باشیم....اولین نیستیم اما می خواهیم بهترین باشیم....

به اختصار توضیحاتی در مورد این طرح میدم:اولین چیز و مهمترین چیزی که واسه ی من مهم بود اینه که این طرح برای هیچ کس محدودیت نداشته باشه یعنی هر کسی با هر توان مالی بتونه در این طرح شرکت کنه چون می دونم که شرکت کردن در همچین کلاس هایی با این کیفیت و نوع تدریس خاص(بدون تبلیغ کردن در مورد روش تدریس انشا الله خودتون در آینده متوجه میشید)هزینه های بسیار هنگفتی داره پس جوری برنامه ریزی کردم که همه ی دوستداران رشته های پزشکی_دندانپزشکی و داروسازی بتونن در این طرح شرکت کنن و 100% به هدفشون برسن....

حتی کسانی که تهران نیستن و حتی کسانی که به اینترنت دسترسی ندارنو تمامی عزیزانی که نمی تونن هزینه  ی این کلاس ها رو یپردازن....!!!!

این طرح به چند صورت یرگزار میشه

1_به صورت حضوری در قالب کلاس های خصوصی_نیمه گروهی و گروهی برای تهرانی ها

2_کسانی که شهرستان هستن و یا حتی تهران هستن و نمی تونن در کلاس های حضوری شرکت کنن می تونن در کلاس های آنلاین شرکت کنن

3_از طریق ایمیل برای کسانی که دسترسی دائم به اینترنت ندارن

4_کسانی که نمیتونن جزو سه گروه بالا باشن میتونن آموزش ویژه ی ما رو از طریق پیامک داشته باشن این برای اولین بار هست که این طرح در کشور برگزار میشه و خوشحالیم که قدمی نو بر میداریم

خب فکر کنم دیگه میشه گفت همه رو در نظر گرفتیم از کسی که در نزدیکی ماست تا عزیزی که در دورترین و محروم ترین نقطه ی کشور زندگی میکنه....هر کدوم از این طرح ها نحوه ی ثبت نام مربوط به خودشون رو دارن که یه شماره ای که در این پست میزارم لطف کنید پیام بدید که متقاضی شرکت در کدوم طرح هستید تا نحوه ی ثبت نام واستون مسیج بشه....

کسانی هم که بعد از گرفتن مسیج با هزینه ها مشکل داشتن اصلا نگران نباشن از طریق پیام اطلاع بدن بنده با افتخار انجام وظیفه میکنم

البته اعضای سایت از تخفیف ویژه ای برخوردار میشن پس می تونید هر چه سریعتر عضو بشید

متن پیام به شکل زیر باشه

نام و نام خانوادگی

متقاضی طرح...(حضوری(خصوصی_نیمه گروهی_گروهی)_آنلاین_پیامکی)

نام شهر

هزینه ی کلاس ها هم خیلی خیلی خیلی کم در نظر گرفته شده فکر نکنم به هیچ وجه از لحاظ قیمتی در کل کشور چنین قیمت هایی ببینید چون عاشقیم و نه کاسب

از نوع تدریس هم می تونم این توضیح رو برای شما عزیزان بدم که با این کلاس ها و برنامه ی مطالعاتی می تونید 100 در 100 در رشته های پزشکی_دندانپزشکی و داروسازی قبول بشیدو از خاص ترین و حرفه ای ترین و شیوا ترین روش آموزش استفاده شده....

به علت اینکه این طرح گسترده هستش تعداد زیادی ثبت نام میکنن ولی زمان این اجازه رو به ما نمیده که به صورت حضوری در خدمت همه ی عزیزان باشیم و در کمال شرمندگی مجبور میشن از کلاس های دیگه ای که داریم استفاده کنن پس تدریس حضوری به زمان ثبت نام شما بستگی داره....

   

تدریس توسط:مدرس تحصیل کرده در مرکز نخبگان_عضو باشگاه موفقیت_مدرس تکنیک های علمی تست زنی به روش نفرات تک رقمی کنکور_مدرس تند خوانی و تقویت حافظه_مولف زیست 100_مشاور و برنامه ریز رتبه ی 13        

  لبخند شادی تو آرزوی من است....!!!!

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سیده مریم در تاریخ 1392/10/29 و 14:54 دقیقه ارسال شده است

سلام استاد خیلی ممنون که پاسخ دادین من دیروز یه برنامه ی جامع واسه خودم نوشتم اگه انجامش بدم همه چی حل میشه ولی استاد من جمعه که ازمون داشتم بازم بد دادم با توجه به اینکه کامل خونده بودم وعلت بد دادنم هم ندونستن یا بلد نبودن نبود نمیدونم چرا تو جلسه ی ازمون نمیتونم به خوبی اطلاعاتم رو پیاده کنم تخمین رتبم شده 3000ولی به محض اینکه از ازمون اومدم سوالایی که بی جواب بود یا غلط بو و زدم تخمین رتبم شد 400واقعا بی دقتی میکنم همش خواستم این بی دقتی رو کنار بذارم ولی نتونستم الانم واقعا نا امیدم هیچکس نیست که بهم امید بده خانوادم هم فقط میپرسن چرا باز بد دادی اخه مگه نخونده بودی ؟؟؟ وای استاد تو عمرم اینقدر ناراحت و نا امید نبودم شکلکشکلک
خواهش میکنم کمکم کنینشکلک

این نظر توسط رویا در تاریخ 1392/10/04 و 16:54 دقیقه ارسال شده است

سال دوم:از تاریخ1 دی تا30 دی
سال سوم:از تاریخ1 بهمن تا30 بهمن
پیش یک:از تاریخ1 اسفند تا30 اسفند
مرور سال دوم و سوم و پیش یک: از تاریخ1 فروردین تا 30 فروردین
پیش دو:از تاریخ1 اردیبهشت تا 30 اردیبهشت
جمع بندی و تست سال دوم و سوم و پیش:از تاریخ1 خرداد تا یک روز قبل از کنکور سراسری.
بترتیب روزای هفته همیشه این برنامه تکرار میشه...
زیست:7تا9 استراحت 9تا9:30
ادبیات:9:30تا11 استراحت 11تا11:30
فیزیک وریاضی"روزهای زوج وفرد":11:30تا1:30 استراحت و ناهار و...:1:30تا3
زیست:3تا4 استراحت 4تا4:30
دینی:4:30تا6 استراحت 6تا6:30
شیمی:6:30تا8:30 استراحت و... 8:30تا9:30
عربی وزمین"زوج وفرد"9:30تا10:30
زبان:11تا12
درکل میشه12ساعت مطالعه در روز و12 ساعت دیگه خواب و استراحت.
اگه نظر بهتری دارید لطفا راهنماییم کنید ممنونم ازتونشکلک
پاسخ : سلام به شما یکی از بهترین ها به روی چشم دقیقا مطالعه میشه و راهنمایی اگر نیاز بود سریعا منتقل میشه.با سپاس از شما

این نظر توسط رویا در تاریخ 1392/10/04 و 16:46 دقیقه ارسال شده است

سلام ببخشید از طریق قسمت تماس با ما فرستادم ولی مینوشت سایت معتبر نیست. اینم از برنامه م:
سال دوم:از تاریخ1 دی تا30 دی
سال سوم:از تاریخ1 بهمن تا30 بهمن
پیش یک:از تاریخ1 اسفند تا30 اسفند
مرور سال دوم و سوم و پیش یک: از تاریخ1 فروردین تا 30 فروردین
پیش دو:از تاریخ1 اردیبهشت تا 30 اردیبهشت
جمع بندی و تست سال دوم و سوم و پیش:از تاریخ1 خرداد تا یک روز قبل از کنکور سراسری.
بترتیب روزای هفته همیشه این برنامه تکرار میشه...
زیست:7تا9 استراحت 9تا9:30
ادبیات:9:30تا11 استراحت 11تا11:30
فیزیک وریاضی"روزهای زوج وفرد":11:30تا1:30 استراحت و ناهار و...:1:30تا3
زیست:3تا4 استراحت 4تا4:30
دینی:4:30تا6 استراحت 6تا6:30
شیمی:6:30تا8:30 استراحت و... 8:30تا9:30
عربی وزمین"زوج وفرد"9:30تا10:30
زبان:11تا12
درکل میشه12ساعت مطالعه در روز و12 ساعت دیگه خواب و استراحت.
اگه نظر بهتری دارید لطفا راهنماییم کنید ممنونم ازتون.
اینم ادرس ایمیلمsam1370mo@gmail.com
پاسخ : سلام به شما یکی از بهترین ها به روی چشم دقیقا مطالعه میشه و راهنمایی اگر نیاز بود سریعا منتقل میشه.با سپاس از شما

این نظر توسط سیده مریم در تاریخ 1392/10/04 و 12:11 دقیقه ارسال شده است

سلام وای خوش به حالتون ما شهرستانیم ومن نه پشتیبان نه مشاور نه هیچ کس دیگه ای ندارم....فقط خدا وائمه
من یه سوالی دارم اونم اینه که من دختر درسخونی هستم و معدل نهاییم هم بالای نوزدهه ولی الان یه مشکلی دارم اونم اینه که احساس میکنم خیلی عقبم نه که دیر شروع کنم از تابستون شروع کردم ولی میخوام تا عید همه ی پایه رو بخونم هدفم دندان تبریزه منتهی به خاطر نرسیدن به بودجه بندی ازمونا تخمین رتبه هام افتضاح میشه من باید امسال قبول شم میشه بگین چیکار کنم ازمونا روخراب نکنم ازمون بعدیمون 27دیه خواهش میکنم کمکم کنیم....
پاسخ : با سلام به شما دوست عزیز و گرامی شما بزرگترین پشتیبان و مشاور رو دارید خدا و اراده ی خودتون اطمینان داشته باشید که به هیچ وجه عقب نیستید و با اراده ای که دارید قطعا می تونید رتبه ی عالی به دست بیارید اگر نیاز به راهنمایی و یا برنامه ریزی دارید با کمال میل در خدمت شما عزیز هستیم مشکلاتتون رو دقیق مطرح کنید تا بهترین راهنمایی واستون انجام بشه.سپاس از حضور زیبای شما

این نظر توسط رویا در تاریخ 1392/10/03 و 12:19 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید ببخشید هیچ ادرس ایمیلی نزاشتید که برناممو بفرستم.چیکار کنم؟
پاسخ : سلام به شما دوست بسیار عزیز و با انگیزه شما برنامتون رو می تونید از قسمت تماس با ما ارسال کنید تا به دست ما برسه.با سپاس از تلاشتون

این نظر توسط شهرام سروری در تاریخ 1392/10/01 و 13:27 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
شکلک با سلام. وبلاگ قشنگی دارید... ممنون
شکلک میشم اگه سایت ما رو با اسم شهرام سروری- مشاور کنکور در
شکلک سایتتون لینک کنید.
شکلک در ضمن اسمی که می خواهید با اون تو سایت ما لینک بشید
شکلک برامون بنویسید.
پاسخ : سلام به شما همکار و استاد محترم با کمال میل و افتخار لینک شدید.با نام تک رقمی لینک کنید.با سپاس و تشکر فراوان از شما

این نظر توسط رویا در تاریخ 1392/10/01 و 11:37 دقیقه ارسال شده است

سلام دستتون درد نکنه واقعا وب عالی دارید خدا خیرتون بده.
دارم دق میکنم از دس خودم که ب کنکورم اهمیت ندادمو الان فقط شیش ماه فرصت دارم تازه ماه اخرشم فقط تست باید کار کنم یعنی میمونه پنج ماه دیگه!وای خدا یعنی همه ی ارزوهام فنا شد!!!
ولی ن من میتونم از همین الانم بطور جدی بخونمو موفق شم و ب رشته ی دلخواهم که دندون پزشکیه برسم اینو من مطمئنم...
من یه برنامه چیدم که دی ماه سال دوم. بهمن ماه سال سومو تموم میکنم. بعد اسفندماهم پیش1. بعد فروردین مرور و تست سال دوم و سوم و پیش1 بعد اردیبهشتم پیش2 رو میخونم ماه اخرم ک خرداد میشه فقط تست و جمع بندی.نظرت چیه؟برنامه م چطوره واسه من که از بقیه عقب موندم.خواهش میکنم کمکم کنید اگه نظر بهتری دارید یا برنامه م درست نیست لطفا بهم بگید ممنون میشمشکلکشکلک
پاسخ : با سلام خدمت شما دوست عزیز از نظر پر مهر شما ممنونم.در مورد برنامه ریزی هم که گفتید اگر بتونید برنامتون رو ایمیل کنید خیلی بهتر میشه راهنماییتون کرد تا انشاالله با انرژی و روحیه ای که دارید به هدفتون برسید.سپاسگزار از حضورتون.

این نظر توسط وشنا در تاریخ 1392/09/20 و 15:38 دقیقه ارسال شده است

سلام مجدد منظورم این هست سازمان سنجش اعلام کرده معدل پایینا تاثیر منفی براشون لحاظ میشه با توجه به تایثر مستقیم سوابق برای کنکور 93 بعد یه سری میگن با شکایت میشه برطرف بشه ایا واقعا شکایت متونه کاری پیش ببره ؟شکلک
پاسخ : با سلام خدمت شما در مورد تاثیر معدل باز هم تا جایی که بنده مطلع هستم تاثیر به صورت مثیت هست و اگر فرض رو بر این بزاریم که تاثیر مستقیم هم یاشه از شکایت اطلاعی ندارم و بعید میدونم که تاثیر داشته باشه.

این نظر توسط روشنا در تاریخ 1392/09/18 و 20:18 دقیقه ارسال شده است

سلام ببخشید این تاثیر منفی معدل ایا با شکایت لغو میشه توروخدا بگید چه کنیمشکلک
پاسخ : سلام به شما دوست عزیز و گرامی دقیقا متوجه منظورتون از این سوال نشدم لطفا سوالتون رو دقیق مطرح کنید تا بهترین راهنمایی انجام بشه.با سپاس

این نظر توسط روشنا در تاریخ 1392/09/11 و 17:09 دقیقه ارسال شده است

سلام اینکه شما گفتید تاثیر معدل مثبت هست پس چرا دکتر افشار یه بار میگه مستقیم یه بار میگه مثبت من اصلا متوجه نمیشم اهنمایی میشه بکنید ؟
پاسخ : سلام آخرین اخباری که از تاثیر معدل در کنکور 93 عنوان شده همین مطلب اخیر بود که واستون گذاشتم.دکتر افشار هم طبق اخبار سازمان سنجش شما رو در جریان میزارن متاسفانه چند بار حرف سازمان عوض شد ولی چیزی که مسلم هست اینه که آخرین اخبار پستی بود که برای شما قرار داده شد.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • درباره وبلاگ
    سلام....به وبلاگ من و خودتون خوش اومدید خیلی خلاصه بگم این وبلاگ برای این تاسیس شده که بتونه به همه ی کنکوری ها کمک کنه میدونم که خیلیا از این حرفا زدن ولی اینجا تفاوت مشخص میشه....بهترین و درجه یک ترین محصولات کنکوری رو سعی می کنیم در اختیار شما عزیزان بزاریم از روش های مطالعاتی گرفته تا روش های خاص و منحصر به فرد پاسخ گویی به تست ها و جزوات عالیه عالیه عالی امیدوارم دعای خیر شما بدرقه ی این راه باشه....!!!!

    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 72
  • بازدید سال : 694
  • بازدید کلی : 71,375