loading...
تک رقمی کنکور93
takraghami بازدید : 518 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)

سلام و درود به تمامی شما عزیزان می دونم این مدت خیلی بد قول شدم ولی قول میدم با خبرهای خوب جبران کنم.

خب این پست همونجور که از اسمش پیداست در مورد درس زسیت کنکور بچه های تجربی هست که خیلی هم مهم هست چون دیگه کم و بیش همه از اهمیت این درس در کنکور می دونن سعی می کنم توضیح طولانی ندم.

این درس با ضریب 12 خودش سرنوشت شما تجربی هارو خیلی خیلی تحت تاثیر خودش قرار میده چون هیچ درسی با این ضریب برای شما جود نداره.

این چند ساله هم که خودتون سوالات رو مورد بررسی قرار بدید می بینید که چه قدر نسبت به سال های قبلش تیپ سوالات تغییر کرده و باعث شده میانگین این درس در کنکور در بین داوطلبین فوق العاده پایین بیاد به نحوی که اگر این چند سال اخیر رو با هم در نظر بگیریم جمعا میشه گفت حدودا 7 درصد از داوطلبین زیست رو بالای 50 میزنن.این آمار هم میتونه نگران کننده باشه از این لحاظ که عده ای بگن اگر اینطوره پس ما هم نمی تونیم موفق بشیم و قید هدف هاشون رو بزنن البته چیزی که به این آسونی قیدش زده بشه دیگه هدف نیست.از لحاظ دیگه می تونه خوشحال کننده باشه که به خودتون بگید اگر عده ی کمی این کار رو می کنن پس من هم جزو همون عده هستم باید این رو یاد بگیرید که از شرایط به بهترین نحو استفاده کنید حتی شرایط سخت.پس سعی کنید به درستی از پس این درس بر بیاین چبز دیگه ای رو هم در نظر بگیرید اونم اینکه کنکور شامل یک تیم از دروس هست نه فقط یک درس و نباید فقط چسبید به یک درس مثلا زیست هر درسی اهمیت خودشو داره و برای موفقیت لازم هستش که کل دروس رو تا جایی که باید پیش ببرید.

       آرزوی من دیدن لبخند شادی توست....!!!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • درباره وبلاگ
    سلام....به وبلاگ من و خودتون خوش اومدید خیلی خلاصه بگم این وبلاگ برای این تاسیس شده که بتونه به همه ی کنکوری ها کمک کنه میدونم که خیلیا از این حرفا زدن ولی اینجا تفاوت مشخص میشه....بهترین و درجه یک ترین محصولات کنکوری رو سعی می کنیم در اختیار شما عزیزان بزاریم از روش های مطالعاتی گرفته تا روش های خاص و منحصر به فرد پاسخ گویی به تست ها و جزوات عالیه عالیه عالی امیدوارم دعای خیر شما بدرقه ی این راه باشه....!!!!

    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 61
  • بازدید سال : 683
  • بازدید کلی : 71,364