loading...
تک رقمی کنکور93
takraghami بازدید : 123 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

سلام به تک تک شما عزیزان کنکوری که بهترین ها ازآن شما خواهد شد.خواهش میکنم این پست رو واقعا با دقت بخونید!!!!

دوستای عزیز و گل که لطف می کنید و منت میزارید سری به وبلاگ خودتون میزنید من امروز می خوام یه خواهش ازتون داشته باشم و واسه خواهشم از شما عزیزان دلایلم رو هم میگم.بچه ها خواهشم از شما اینه که لطفی در حق من کنید و نسبت به مطالب و پست هایی که گذاشته میشه نظر بدید چه موافق و چه مخالف دلایلم هم اینا هست که منی که مرتب به خاطر مسوولیتی که به عهده گرفتم میام و مطلب میزارم و پست میزارم و سعی می کنم بیشترین وقتمو صرف تنظیم کردن برنامه هایی کنم که واقعا و واقعا زمانبر و دقت می خواد و وقت میزارم و مشغول  تالیف و جمع آوری بهترین جزوات میشم و سعی میکنم بهترین و عالی ترین ها رو برای شما عزیزای دل تهیه کنم تا خدایی نکرده کسی به خاطر برخی مشکلات از درس عقب نیفته و بعضی ها به دام برخی از تبلیغات نیفتند به نظرهای شما واسه تجدید قوا واسه گرفتن انرژی واسه بهتر شدن مطالب و پست ها و جزوات واسه انگیزه نیاز دارم.

هر وقت پستی میزارم با شوق زیادی منتظر بازخوردش میشم که ببینم اصلا خودم چه کردم ولی میبینم بازدید بالایی داشته ولی نظرات خیلی کمن.این باعث میشه که ندونم اون پست و مطلب و جزوه و یا برنامه آیا مورد قبول بوده یا نه به خاطر همین خواستم این تقاضا رو از شما نازنین ها داشته باشم که خواهشا نظر بدید تا هم من و هم وبلاگ ارزیابی بشه و هم اینکه انرژی و قوت و روحیه باشه برای ادامه ی این راه.

از تمام شما عزیزانی که تا الان زحمت کشیدید و نظر دادید از تک تکتون ممنونم و همچنین از تمام شما نازنین هایی که به اینجا سر زدید از شما هم ممنونم امیدوارم تقاضای این دوست خودتون رو بپذیرید.

                                                 می دانم آینده را تو رقم خواهی زد....!!!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • درباره وبلاگ
    سلام....به وبلاگ من و خودتون خوش اومدید خیلی خلاصه بگم این وبلاگ برای این تاسیس شده که بتونه به همه ی کنکوری ها کمک کنه میدونم که خیلیا از این حرفا زدن ولی اینجا تفاوت مشخص میشه....بهترین و درجه یک ترین محصولات کنکوری رو سعی می کنیم در اختیار شما عزیزان بزاریم از روش های مطالعاتی گرفته تا روش های خاص و منحصر به فرد پاسخ گویی به تست ها و جزوات عالیه عالیه عالی امیدوارم دعای خیر شما بدرقه ی این راه باشه....!!!!

    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 94
  • بازدید سال : 716
  • بازدید کلی : 71,397