loading...
تک رقمی کنکور93
takraghami بازدید : 342 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (9)

بازم سلام به وسعت دلهای شما که ایمان دارید میتونید بهترین باشید.بعد از کلی وقت و بی خوابی و کلی وسواس و دقت و عشق نسبت به شما برنامه مطالعاتی رو آماده کردم نوع برنامه ریزی رو در پست مربوط به خودش قبلا توضیح دادم که در تابستون چه سطحی از دروستون رو پوشش میده.بعد از کلی فکر کردن و نظر سنجی به این نتیجه رسیدیم که هر کدوم از شما دوستان نازنین که احتیاج به برنامه ریزی درسی داره در قسمت نظرات همین پست به ما بگه و ایمیلشو برای ما بزاره تا برنامه رو واسش ایمیل کنیم.اگر هم که عضو بشن که خیلی بهتر میشه.کسانی که برنامه رو احتیاج دارن فقط کافیه که نام و فامیل خودشون رو با ذکر رشته به همراه ایمیلشون در قسمت نظرات ارسال کنن می تونید نظراتتون رو به صورت خصوصی بفرستید تا در قسمت نظرات وبلاگ مشخصاتتون ظاهر نشه(به جز نظر خصوصی نظر عمومی فراموش نشه دوستم)برنامه ای آماده شده که می تونه به همراه عمل کردن به اون تو دوست عزیزم رو در تابستون به اوج درصد ها برسونه و دروس پایه و 30% از دروس پیش رو مطالعه و مرور و جمع بندی کنید.

                              آرزوی من دیدن لبخند شادی توست....!!!!

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط توحید در تاریخ 1394/04/24 و 21:56 دقیقه ارسال شده است

salam
mamnoon az rahnamayitoon
manam montazere barname rizi toon hastam
mamnooon

این نظر توسط محمد پارسا در تاریخ 1394/03/29 و 5:02 دقیقه ارسال شده است

ایشاالله وارد چهارم میشم رشته ی تجربی ازشما هم متشکرم واقعا ادم لذت میبره اینقدر با حوصله به تک تک، انبوه نظرات با حوصله پاسخ میدین.منتظرتونم
محمد پارسا از مایان

این نظر توسط امیر در تاریخ 1394/03/26 و 5:33 دقیقه ارسال شده است

سلام من داوطلب 95 ام.
لطفا برنامه تابستون رو برام بفرستین.
با تشکر

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1393/04/06 و 0:42 دقیقه ارسال شده است

با سلام
خواهشا برنامه رو برای من هم بفرستید چون بهش خیلی نیاز دارم ممنون .

این نظر توسط زینب در تاریخ 1393/03/25 و 0:20 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید من تازه من کنکور 94 هستم تازه امتحانات نهایی ام رو دادم .میخواستم اگه میشخ برنامه تیر ماهتون رو برام ایمیل کنید تا باکمک شما بتونم از تابستونم حداکثر استفاده رو کرده باشم. باتشکر فراوان
پاسخ : با سلام امیدوارم که حال بسیار خوبی داشته باشین و آفرین به شما که به فکر هستید و می خواید با تلاش از تابستان موفقیت بزرگی رو رقم بزنید برنامه به زودی برای شما ارسال میشه.با تشکر از حضور گرمتون

این نظر توسط اسما در تاریخ 1392/04/07 و 20:12 دقیقه ارسال شده است

سلام میخوام عضو بشم نام کاربری رو اشتباه میگیره چیکار کنم؟
پاسخ : سلام به شما.چون شما فرمودین نام کاربری رو اشتباه میگیره یک بار امتحان کردم و مشکلی نداشت اگر باز هم به مشکل برخوردید برای نام کاربری میتونید نام کاربری دیگه ای انتخاب کنید.ممنون از حضورتون....!!!!

این نظر توسط اسما در تاریخ 1392/04/07 و 8:41 دقیقه ارسال شده است

سلام خیلی ممنون از حرفاتون انگیزم رو صد برابر کردین اگه کمکی از دستم بر بیاد دریغ نمیکنم میتونید راهنمایی کنید برای عضو شدن واگه میشه بگید چه زمانی برنامه ریزی رو به ایمیلم میفرستید.
پاسخ : سلام به شما که یکی از برترین ها هستید.خوشحالم که انگیزتون برای برترین شدن اوج گرفته امیدوارم همیشه این انگیزه حفظ بشه.برای عضو شدن میتونید از منو عضویت سریع در وبلاگ استفاده کنین.برای برنامه هم باید بگم زمانی که عضو شدید به ایمیلتون ارسال میشه در اسرع وقت.اگر هم که عضو نشید بازم در اسرع وقت ارسال میشه فقط باید ایمیلتون رو برای ما ارسال کنین.ممنون از حضور گرمتون....!!!!

این نظر توسط اسما در تاریخ 1392/04/06 و 23:46 دقیقه ارسال شده است

سلام امشب وقتی که ناامید از کنکور امسال شدم تو سایت جستجو میکردم من امسال سال چهارم بودم وکنکور امسال رو جدی نگرفتم رشته انسانی هستم ومعدل کتبیم خیلی پایین بوده تصمیم دارم از یک مرداد شروع کنم وقتی خوندم برنامه ریزی میکنید خیلی خوشحال شدم اگه کمکم کنید یه دنیا ممنونتون میشم شاید باور نکنید ولی خیلی ناامید شدم تورو خدا کمکم کنید بهم بگید اگه از یک مرداد شروع کنم روزی چقد بخونم چه کتاب تستی استفاده کنم از چه کتاب های شروع کنم راستش میخوام از صفر شروع کنم بدون در نظر گرفتن معدل کتبی وبدون در نظر گرفتن زبان چون هیچی ازش سر در نمیارم رتبه زیر هزار بیارم منتظر پیامتون هستم خواهشا زود جوابم رو بدید
پاسخ : سلام به شما نازنین ترین مخلوق خدا.خیلی خودمونی میگم این اطمینان رو بهتون میدم حالا که با ما همراه شدی با انگیزه ای که دارید شما جزو برترین ها میشید.در نا امیدی هست که امید معنا پیدا میکنه شما نه شکست خوردید نه مستحق سرزنش هستید شما قراره یکی از بهترین ها باشی روی کمک شما به وبلاگ هم حساب میکنیم امیدوارم همیشه همراه ما باشین و عضوی از این خانواده بدون اگر احتیاج به یک کوه واسه حمایت داری از هر لحاظ میتونی روی ما حساب کنی اینجا نا امیدی معنا نداره اینجا من و شماهایی که دور هم جمع شدیم می خواهیم ثابت کنیم برترین بودن متعلق به شماست پس همیشه با ما در ارتباط باش.امیدوارم از همین امروز شروع کنید ما همه جوره حامی شما هستیم.از نظرتون بسیار ممنونم بزرگوار

این نظر توسط يلدا يزداني در تاریخ 1392/04/05 و 14:34 دقیقه ارسال شده است

سلام از وبلاگتون خيلي خوشم مياد و ازتون تشكر ميكنم بخاطر مطالب مفيدتون من رشته م تجربيه و كنكوري ٩٣ هستم اگر امكانش هست برنامتونً رو ميخواستم الان سعي ميكنم عضو سايتتون هم بشم ،ممنون ميشم بازم از لطفتون ممنون شکلک
پاسخ : سلام به شما که گلی هستید از جنس موفقیت.شما به وبلاگ خودتون بسیار لطف دارید.از نظر گرم و پرمهرتون بسیار ممنونم و امیدوارم همیشه همراه و یاور ما باشید.برای فرستادن برنامه اگر عضو بشید خیلی بهتره اگر هم نه ایمیلتون رو ارسال کنید سریعا برنامه برای شما نازنین ارسال خواهد شد.بازم از نظر ممنونم.امیدوارم برترین باشد در تمام خوبی ها....!!!!


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • درباره وبلاگ
    سلام....به وبلاگ من و خودتون خوش اومدید خیلی خلاصه بگم این وبلاگ برای این تاسیس شده که بتونه به همه ی کنکوری ها کمک کنه میدونم که خیلیا از این حرفا زدن ولی اینجا تفاوت مشخص میشه....بهترین و درجه یک ترین محصولات کنکوری رو سعی می کنیم در اختیار شما عزیزان بزاریم از روش های مطالعاتی گرفته تا روش های خاص و منحصر به فرد پاسخ گویی به تست ها و جزوات عالیه عالیه عالی امیدوارم دعای خیر شما بدرقه ی این راه باشه....!!!!

    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 74
  • بازدید سال : 696
  • بازدید کلی : 71,377