loading...
تک رقمی کنکور93
takraghami بازدید : 670 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (4)

سلام به تمام شما دوستای گلم ایندفعه اومدم با یه پست پر طرفدار میدونم همه ی اونایی که می خوان از تابستون شروع به درس خوندن کنن دوست دارن بتونن بهترین بهره رو از این زمان بسیار بسیار بسیار بسیار(خب بسه دیگه)طلایی ببرن اما این امر میسر نیست به جز داشتن یک برنامه ی فوق العاده دقیق و علمی من سعی کردم بهترین برنامه ریزی رو برای شما در رشته های تجربی و ریاضی و انسانی انجام بدم طبق این برنامه ریزی شما میتونید دروس پایه و 30% از دروس پیش رو در تابستون مطالعه و جمع بندی کنید.(این برنامه هم برای فارغ التحصیلین هست هم واسه کسانی که در سال تحصیلی جدید در پایه چهارم دبیرستان شروع به تحصیل میکنن پس هر دو گروه نگران نباشید)

دوستای عزیزم اطمینان داشته باشید کسانی که طبق این برنامه عمل کنن 100% جزو کسانی هستند که بهترین رتبه ها رو کسب میکنن مهم داشتن برنامه ی خوب و مهم تر از اون عمل کردن به اون هست.چند تا نگته رو باید بگم:نکته ی اول در یک کلاس درس همه ی دانش آموزان از یک کتاب درسی و یک معلم واحد بهره میبرن اما یکی 20 میشه یکی 10 و یکی 2 پس دوست من بدون تو خودت مهم ترین نقش رو داری نکته ی بعدی اینکه خیلی از بچه ها میگن خب درسته برنامه خیلی مهمه ولی منابعی هم که باید استفاده کنیم مهمه....منم میگم درسته دوست من حرفتو قبول دارم ولی باید این نکته رو یاد آور بشم هرگز هرگز هرگز هرگز(خب بابا فهمیدیم هرگز)برای هر درس چندین منبع به کار نبرید این باعث میشه که مطالب در هم پیچ و تاب بخوره دلیلشم اینه که هر کتابی یا جزوه ای با بیان خودش و با فن خودش هر درس و مبحثی رو آموزش داده بهترین کار اینه که منابعی رو انتخاب کنید که از هر نظر با شما از نظر سلیقه ی آموزشی تناسب داشته باشه راحت تر بگم کتابا رو ببینید ورق بزنید ببینید کدوم واستون نوشته هاش گیرا تره و راحت تر میتونید باهاش ارتبط برقرار کنید.

دوستان عزیز این رو بدونید واسه انجام دادن همچین برنامه ریزی ساعت ها وقت و تلاش گذاشته شده تا بهترین رو آماده کنیم و برای شما قرار بدیم لطفا اگر می خواهید به این برنامه ریزی عمل کنید ارادتون رو تا آخرش حفظ کنید.من سعی کردم که هیچ کس به خاطر مشکلات مالی و محروم بودن منطقه ای هیچ چیز کم نداشته باشه بلکه از بهترین ها شاید چیزی هم اضافه داشته باشه من فقط و فقط و فقط آینده ی شما واسم مهمه فکر نکنید اگر واسه ی این خدمات هزینه های هنگفت نمیکنید پس حتما این برنامه ها و جزوات در حد عالی نیستند بدونید روزی کسانی مثل من احتیاج به همچین چیزهایی داشتیم تا بهترین باشیم.بدونید بدون اغراق اگر بخواهید برای این خدمات هزینه کنید باید  به طور واقعی چند میلیون هزینه کنید قدر این لحظات و فرصت ها رو بدونید شاید دیگه هیچ وقت پیش نیاد بدون از نظر برنامه و جزوات از تک رقمی های کنکور به هیچ وجه چیزی کم نداری گواه حرف من نتیجه ی آزمون های آزمایشی شماست.

لطفا و لطفا نظراتتون رو بگید تا ببینم چه گروه رشته هایی زودتر میخوان برنامه ریزی رو داشته باشن تا براشون اینجا قرار بدم.

پست بعدی واسه شماهاییه که دنبال بهترین جزوات هستین واسه تو عزیزی که واسه اجرای برنامه به بهترین منابع احتیاج داری واسه تو عزیزی که در محروم ترین نقاط کشور هستی و به این برنامه و منابع احتیاج داری پس هر لحظه منتظر باش....!!!!

آسمان فرصت پرواز بلندی است....اما قصه این است چه اندازه کبوتر باشی....!!!!

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد پارسا در تاریخ 1394/03/28 و 5:32 دقیقه ارسال شده است

با سلام
سوم تجربی هستم
از روستای مایان اذربایجان
چیز زیادی واسه گفتن ندارم فقط اینو میگم که اگه چیزایی که ان تو نوشته درس باشه درد و بلاتون بخوره تو سر....
به هر حال من با انگیزه وهدف و...البته به غیر از برنامه اماده و منتظرم.
باتشکر94/3/28 5:29

این نظر توسط leila در تاریخ 1392/03/27 و 2:58 دقیقه ارسال شده است

salam man taze webetoon ro didam vaghean be gholatoon amal mikonid?kheili az ma konkoori ha be chizaee ke goftid ehtiaj darim manam baraye sale dovom hast sherkat mikonam va az hazineye tamae oon moshaveraye mehraboone tv ham ke agha mohamad goftan etela daram to ro khoda shoma amall konid.rasti man too web jozvei nadidam vali leila khanoom jozve dide bood az shoma mishe vase manam befrestid?
پاسخ : سلام به شما همراه جدید عزیز.شما گفتید برای بار دوم هست که تصمیم دارید شرکت کنید یعنی واس کنکور 92 یا شرکت نکردید یا امیدی ندارید اگر که شرکت نکردید که هیچ ولی اگر شرکت کردید و کاملا نا امید هستید بازم سر جلسه حاضر بشید و تا کنکور دست از مطالعه بر ندارید حداقل برای آرامش وجدانتون.در مورد قول هایی که داده شده می تونم بگم هر روز و هر لحظه داره تلاش میشه که زودتر خدمات رو شروع کنیم تا قول هامون جنبه ی عملی پیدا کنه.هر روز همراه ما باشید و نظراتتون رو بگید هر لحظه ممکنه شروع کنیم.در مورد جزوه ای هم که گفتید دوست عزیزمون از من برای درس زیست راهنمایی خواستن بنده هم راهنمایی کردم و نمونه جزوه ای براشون امیل کردم.برای شما هم ارسال میکنم.ممنون از حضورتون

این نظر توسط ساناز در تاریخ 1392/03/27 و 2:52 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون که به سوالم جواب دادید می خوام یه چیزی بگم و خدا شاهده از ته قلبم میگم من تا الان خیلی سایت ها و استاد ها رو دیدم و خیلی از جزوات رو ولی باید بگم کارتون عالیه نمونه جزوه زیست که ایمیل کردید واقعا عالی بود یعنی مطمئن شدم اگر کسی بخونه جزوتون رو 100 میزنه شما فوق العده اید به دور از چاپلوسی میگم شما استادییییییییییییییییییییییییییییییید تو رو خدا زودتر شروع کنید من ثانیه شماری میکنم
پاسخ : سلام به شما که ثانیه ها رو برای موفقیت میشماری.منم واسه در کنار شما دوستای عزیز بودن لحظه شماری میکنم بدونید بدون اغراق شبانه روزی واقعا شبانه روزی دارم واسه همه ی شما عزیزان کار میکنم تا بهترین ها رو ارائه بدم.در مورد جزوه هم خیلی لطف دارید من در مقام استادی نیستم و سعی کردم بهترین رو ارائه بدم و خیلی خیلی از نظر و انرژی مثبت و خوبتون ممنونم.انشاالله در تمام مراحل زندگی 100 باشید البته از نوع خوبش

این نظر توسط محمد از خورموج در تاریخ 1392/03/27 و 2:49 دقیقه ارسال شده است

سلام حالتون خوبه؟من تازه با شما اشنا سدم واقعا وقتی دیدم قراره چه کار کنید خیلی خوشحال شدم اینجا امکانات نیست اصلا.فقط تو رو خدا فقط امید نباشه من سال قبل هم کنکور دادم ولی قبول نشدم امسالم بخاطر اینکه نتونستم هزینه کنم نشد بخونم تو رو خدا کمک کنید شما من به چند تا از بهترین مشاورا هم که برنامه تلوزیونی دارن زنگ زدم فکر کردم کمکم می کنن اخه تو برنامه هاشون خیلی مهربون بودن ولی وقتی زنگ زدم فهمیدم خیلی پول میگیرن فقط تو رو خدا حرفایی که زدید واقعی باشه ما که این مطالبو میبینیم خیلی ذوق میکنیم ولی میترسیم انجام نشه من هر روز میام سر میزنم
پاسخ : سلام به تو عزیز دل.خوشحالم که از بوشهر هم دوستی به ما اضافه شد دوست من برادر من هموطنم مطمئن باش من تا آخر راهی که در پیش داری از پشتیبانی تو نه خسته میشم نه جا میزنم نه نا امید میشم نه کوتاه میام و نه......تمامی حرفایی که اینجا باهاش روبرو شدی همش و همش واسه گلی مثل تو عزیز دل هست مطمئن باش نمیزارم به هیچ وجه در راه رسیدن به هدفت چیزی کم داشته باشی تمامی بچه هایی که اینجا مراجعه میکنن من تا آخرین نفس کمکشون میکنم.منتظر نظرات بعدی تو گل جنوبی هستم.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • درباره وبلاگ
    سلام....به وبلاگ من و خودتون خوش اومدید خیلی خلاصه بگم این وبلاگ برای این تاسیس شده که بتونه به همه ی کنکوری ها کمک کنه میدونم که خیلیا از این حرفا زدن ولی اینجا تفاوت مشخص میشه....بهترین و درجه یک ترین محصولات کنکوری رو سعی می کنیم در اختیار شما عزیزان بزاریم از روش های مطالعاتی گرفته تا روش های خاص و منحصر به فرد پاسخ گویی به تست ها و جزوات عالیه عالیه عالی امیدوارم دعای خیر شما بدرقه ی این راه باشه....!!!!

    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 64
  • بازدید سال : 686
  • بازدید کلی : 71,367