loading...
تک رقمی کنکور93
takraghami بازدید : 203 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (10)

سلام به تمام شما که قراره بهترین ها و برترین ها در کنکور بشید....!!!!

خب من ازتون می خوام که شروع کنید به نظر دادن تا با هم از 2 یا 3 روز دیگه شروع کنیم می خوایم نیازها رو اولویت بندی کنیم از این جهت که بچه های گل این وبلاگ بیشتر چه رشته ای هستن بیشتر به چه چیزهایی نیاز دارن و چه جزواتی رو در اولویت قرار بدیم و همین طور برنامه ی تابستون رو

هر لحظه با وسواس خیلی خیلی زیاد دارم تلاش میکنم بهترین ها و برترین ها رو براتون آماده کنم با نظراتتون و انتقادهاتون هم خوشحالم کنید و هم کمک به بهتر شدن وبلاگ خودتون.منتظر تک تک نظرات شما عزیزان با اراده هستم....!!!!

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زينب در تاریخ 1392/05/13 و 13:29 دقیقه ارسال شده است

سلام من عضو شدم ك هماهنگ با بقيه درس بخونم ولي ا نگار اينجور نيست؟راستي مشكل من اينه ك هميشه خيلي كم درس ميخوندم و نمره هام خوب بود الن به همين دليل نميتونم خيلي بخونم البته يه علتش ماه رمضان است به نظرتون بعد ماه رمضان براي شروع ديره؟كلاس هاي مدر سه هم شروع ميشه!لطفاسريع جواب بديد
پاسخ : سلام به شما همراه جدید ما که برترین هستید.اول اینکه نماز و روزه هاتون قبول و واسه ما هم دعا کنید....از اینگه عضو شدید سپاسگزاریم از اینکه هماهنگ با بقیه باشید بر میگرده به نوع درس خوندن خودتون....از این جهت که الان نمیتونید زیاد درس بخونید هم باید عرض کنم زیاد خوندن ملاک نیست معیار و ملاک باید این باشه که بتونید با برنامه ریزی درست تمتمی مطالب مورد نیاز رو به صورت صحیح مطالعه کرد و در زمان های مختلف مرور کرد تا در ذهن باقی بمونن....شما اگر برنامه ی تیر ماه رو دیده باشید که در اختیار بچه ها قرار گرفت متوجه میشید که چطور بوده از بچه ها هم میتونید سوال کنید....در مورد زمان شروع هم باید بگم نه اصلا دیر نیست تازه اول راهید پس با قدرت میشه آینده ی شیرینی رو خلق کرد نگران ساعات مطالعه هم نباشید در طول سال کم کم بدون اینکه اذیت بشید افزایش پیدا میکنهو کم خوندن در ماه رمضان هم طبیعیه فقط شما نیستسد که کم میخونید پس نگران نباشید....فکر میکنم به همه ی سوالاتتون جواب دادم اگر 1000 تا سوال دیگه هم داشتید روی ما حساب کنید آرزوی ما خوشحالی شماست....!!!!

این نظر توسط mojgan در تاریخ 1392/04/05 و 19:13 دقیقه ارسال شده است

سلام.مرسی از زحماتتون من فارغ التحصیل تجربیم قربون دستتون واسه من هم مشاوره هم جزوه هم برنامه و.... کنار بزارید بازم یه دنیا تشکر این گلا هم تقدیم به شماشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام خانوم مژگان بسیار عزیز.چشم برای شما هم بهترین ها مد نظر هست مطمئن باشید.تشکر رو هم ما از شما داریم که به وبلاگ خودتون لطف دارین بازم ممنون و سپاسگزار

این نظر توسط 720928 Girl در تاریخ 1392/03/30 و 19:55 دقیقه ارسال شده است

سلام
خیلی خوشحالم که الان با اینجا آشناشدم
منم فارغ التحصیل تجربی ام

منم به همه خدماتتون احتیاج دارم.
ممنون بابت لطفتونشکلکشکلک
پاسخ : سلام به شما دوست بسیار عزیز که همراه همیشگی ما شدی.بابت نظرتون بسیار ممنونم امیدوارم بهترین خدمات رو بتونید اینجا تجربه کنین.منتظر حضور گرم همیشگی شما هستیم.

این نظر توسط ali در تاریخ 1392/03/28 و 3:53 دقیقه ارسال شده است

reshteye ryazi az shoosh be tamame khadamateton nyaz daram
پاسخ : سلام.خوشحالم که به جمع ما ملحق شدی خیلی خیلی خوش اومدی عزیز دل.اینجا همه چیز در خدمتت خواهد بود.مرسی بابت نظرت.

این نظر توسط ساناز در تاریخ 1392/03/28 و 3:47 دقیقه ارسال شده است

رشته تجربی هم جزوه هم برنامه هم بمشاوره نیاز دارم ممنون از وبلاگ خوبتونشکلک
پاسخ : سلام چشم بنده با تمام تلاش همراه شما خواهم بود.مرسی بابت نظرتون.

این نظر توسط محمد در تاریخ 1392/03/28 و 3:17 دقیقه ارسال شده است

سلام رشته تجربی تمام خدمات.میشه اون جزوه زیست رو به منم بدید؟
پاسخ : سلام.چشم حتما ارسال میکنم واستون البته الان نمونه جزوه تا حالا ارسال شده ولی همونم چشم.
پاسخ : مرسی از نظری که دادید.

این نظر توسط leila در تاریخ 1392/03/28 و 3:16 دقیقه ارسال شده است

salam manam reshtam tajrobie bande ham mikham kole khadamat ro.ba tashakor babate jozveye kheili kheili khoobe zistetoon.
پاسخ : سلام خیلی خوشحالم که مورد توجه شما و دوستای دیگه بوده اون جزوه.سپاس از نظرتون

این نظر توسط maryam در تاریخ 1392/03/28 و 3:15 دقیقه ارسال شده است

سلام من رشتم تجربیه هم برنامه احتیاج دارم هم جزوه هم مشاورهشکلک
پاسخ : سلام.به روی چشم با افتخار در خدمتتون هستم.ممنون که نظر دادید.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • درباره وبلاگ
    سلام....به وبلاگ من و خودتون خوش اومدید خیلی خلاصه بگم این وبلاگ برای این تاسیس شده که بتونه به همه ی کنکوری ها کمک کنه میدونم که خیلیا از این حرفا زدن ولی اینجا تفاوت مشخص میشه....بهترین و درجه یک ترین محصولات کنکوری رو سعی می کنیم در اختیار شما عزیزان بزاریم از روش های مطالعاتی گرفته تا روش های خاص و منحصر به فرد پاسخ گویی به تست ها و جزوات عالیه عالیه عالی امیدوارم دعای خیر شما بدرقه ی این راه باشه....!!!!

    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 96
  • بازدید سال : 718
  • بازدید کلی : 71,399