loading...
تک رقمی کنکور93
takraghami بازدید : 186 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (1)

یه سلام به گرمی تابستون به شما نازنین های کنکوری موفق.این پست رو واسه کسایی گذاشتم که به هر دلیلی نتونستن سال اول در کنکورشون اون چیزی که دوست داشتن اتفاق بیفته.من کنکوری اگر بخوام امسال موفق بشم باید بتونم گذشتمو فراموش کنم اینکه چرا نشد؟خودم تنبلی کردم یا مشکلاتی باعث شد؟مشکلات دست من بود یا نه؟ اینا باید فراموش بشه تا بتونم متمرکز بشم روی خوبی ها و اهدافم وگرنه هر کدوم از این یاد آوری ها می تونه جوری آزرده خاطرم کنه که مدام در راه موفقیتم منو دچار مشکل کنه باید بتونم گذشته رو هر چند سخت باشه فراموش کنم.

باید بشینمو با خودم فکر کنم و متوجه بشم من واقعا در همین لحظه که هستم چه قدر خوش بختم نه الکی به خودم امید بدم واقعیتا رو نگاه کنم.من خیلی خوش بختم که تا الان خیلی از طلوع و غروب خورشید رو به چشم دیدم.من خیلی خوش بختم که خودم می تونم نفس بکشم و واسه نفس کشیدن احتیاج به کمک و دستگاه ندارم من چه قدر خوش بختم که تونستم صدای برگای پاییزی رو وقتی روشون قدم میزنم بشنوم.من چه قدر خوشبختم که تا الان تونستم بار ها صدای پدر و مادرم رو بشنوم چه قدر خوش بختم که میتونم بنویسم چه قدر خوش بختم که تا الان طعم خیلی از غذاهای خوشمزه رو چشیدم.چه قدر خوش بختم که می دونم که می تونم موفق بشم در زندگیم چه قدر خوش بختم که خیلی از جاهای دیدنی رو دیدم چه قدر خوشبختم که میتونم شب ها روی تشکم بخوابم.خیلی ها نه تنها یکی بلکه خیلی از این خوش بختی ها و لذت ها رو ندارن و نتونستن تجربه کنن حتی یکیشون رو.

پس منی که تا الان خدایم به من این همه نعمت و لذت و خوش بختی هدیه کرده زمانی که این ها رو تجربه می کردم و حس می کردم 1 بار از خدا نپرسیدم خدایا چرا من؟پس اگر مشکلی در زندگی من پیش اومد که من رو زمانی برای رسیدن به اون چیزی که می خواستم عقب انداخت نباید بپرسم خدایا چرا من؟

میگن وقتی یه چیزی رو اون موقع که می خوای خدا بهت نداده بدون زمانی بهترشو می خواد بهت بده.امیدوارم خدا واسه تک تکتون بهترین ها رو در نظر گرفته باشه.

                                        بدون تو بهترین هدیه خدا به زمینی....!!!!

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سمیرا در تاریخ 1392/04/02 و 18:20 دقیقه ارسال شده است

محشررررررر بود مخسی با بت روحیه من 93 دومین کنکورمه و میدونم که میتونم تک رقمی شمشکلکشکلک
پاسخ : سلام به شما که خودتون محشر ترین مخلوق خدا هستین.خیلی خوشحالم که نظر زیبا و پر انرژی شما رو می بینم امیدوارم همیشه همراه با ما باشید و همیشه و همیشه به واسطه نظراتتون بتونم بهترین هارو در حد توانم برای شما عزیز ترین ها ارائه بدم.ممنون از نظر مثبتتون
پاسخ : رشتتون هم اعلام کنید ممنونم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • درباره وبلاگ
    سلام....به وبلاگ من و خودتون خوش اومدید خیلی خلاصه بگم این وبلاگ برای این تاسیس شده که بتونه به همه ی کنکوری ها کمک کنه میدونم که خیلیا از این حرفا زدن ولی اینجا تفاوت مشخص میشه....بهترین و درجه یک ترین محصولات کنکوری رو سعی می کنیم در اختیار شما عزیزان بزاریم از روش های مطالعاتی گرفته تا روش های خاص و منحصر به فرد پاسخ گویی به تست ها و جزوات عالیه عالیه عالی امیدوارم دعای خیر شما بدرقه ی این راه باشه....!!!!

    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 98
  • بازدید سال : 720
  • بازدید کلی : 71,401