loading...
تک رقمی کنکور93
takraghami بازدید : 165 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (3)

سلام و سلام و سلام به شما دوستای خیلی گل و مهربون و با انرژی که برترین ها و بهترین ها هستید.عزیزان اول بزارید گله کنم از دوستانی که خبری ازشون نیست دیگه سراغی از ما نمیگیرن و سایه ی لطفشون از سر ما کم شده باور کنید حضور تک تک شما و مخصوصا نظرات شماست که ما رو امیدوار به ادامه ی راه میکنه تمام انرژی ما از شما عزیزان هست اگر خبری ازتون نشه ما خیلی ناراحت میشیم دوست داریم دوستامون همیشه همراه ما باشن پس لطفا ما رو فراموش نکنید که ما هیچ وقت فراموشتون نمی کنیم.

خب حال یه سری خبر اول اینکه پست مربوط به آقای گلزار که قولشو داده بودم به زودی زود روی وبلاگ قرار میگیره راستی بچه هایی که در خواست برنامه کرده بودن و برنامه به دستشون نرسیده حتما به ما خبر بدن حتما حتما حتما.

دوستای گلم ما داریم وبلاگ رو تبدیل به سایت میکنیم یه سایت توپ و پر انرژی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خدمات بیشتری واستون داریم از دبیرستان تا دکترا همراه شما هستیم با خدمات خیلی زیاد از آزمون و برنامه و جزوه گرفته تا مشاوره و جلسات مشاوره ای آنلاین با بهترین مشاورای کشور و مطالب انگیزشی و...............خیلی خیلی خدمات دیگه اخبارای سازمان سنجش منابع کنکور معرفی رشته ها حتی منابع و بسته های تافل و آیلتس و..................بازم هست خیلی دیگه هم هست به زودی میبینید گفتم قول میدم واستون هیچی کم نزارم پس نمیزارم.

             آسمان فرصت پرواز بلندی است....اما قصه این است چه اندازه کبوتر باشی....!!!!

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سمایی در تاریخ 1392/04/29 و 10:22 دقیقه ارسال شده است

سلام
با توجه به محتوای علمی آموزشی سایت شما یک پیشنهاد خوب براتون داریم
شما می تونید برای افزایش بازدید سایت خود متون و مقالات و فایل صوتی رایگان دکتر افشار ( مشاور ارشد برنامه فرصت برابر ) رو به عنوان تنها سایت در کنار ما در اینجا قرار بدین تا به استقبال دیگران از اینجا بیفزایید
مقالات همگی تالیفی و انگیزشی ( راه زندگی ) و متناسب با نیاز کنکوری های 93 می باشد و فایل صوتی بدون هیچ تبلیغ یا تخریب بصورت مدون به ارائه راهکارها و مباحث مشاوره ای کنکور 93 می پردازد . نمونه کارها در سایت
(خبرمون کنید)
www.alirezael.ir
پاسخ : سلام و درود خدمت شما بزرگوار
بسیار ممنون و سپاسگزاریم که سری به ما زدید.از پیشنهادتون بسیار سپاسگزارم و با کمال میل استقبال میکنیم از پیشنهاد شما بزرگوار.نکات خیلی زیادی در مورد سایتی که عرض کردم وجود داره که حتما با شما در میان خواهیم گذاشت کارهای بسیار زیاد و جدید و انحصاری قراره که انجام بدیم برای اولین بار در این سایت که الان داره مراحل نهایی رو پشت سر میزاره و به زودی شروع به ارائه خدمات میکنه در زمینه هایی که انشاالله مفصل خدمتتون عرض میشه هم امیدوارم همکاری بسیار خوبی داشته باشیم.
باز هم تشکر میکنم از شما دوست بسیار بسیار عزیز
همکاری با شما که از خوب های بهترین مخلوق خدا هستید افتخار هست....!!!!

این نظر توسط فرید در تاریخ 1392/04/22 و 12:15 دقیقه ارسال شده است

سلام خبر شنیدم خیلی خوشحال شدم همیشه موفق باشید منتظر سایتتون بی صبرانه هستم
پاسخ : سلام به شما بهترین ممنون که همیشه همراه ما هستید بهترین ها منتظر شماست....!!!!

این نظر توسط 3DMD در تاریخ 1392/04/20 و 19:00 دقیقه ارسال شده است

سلام رفیق
رقیب خوبی واسه ی هم میشیم
خوشحال میشم به من هم سر بزنی
من شما را لینک کردم
شما دوست داشتی من را به اسم
« پزشکی سه بعدی » بلینک پلیز !!شکلک
پاسخ : سلام به شما دوست عزیز ممنون که به ما سر زدید شما هم لینک شدید کنکوری نیستم ولی از آشنایی با شما خوشحال شدم.امیدوارم همیشه پاینده باشید....!!!!


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • درباره وبلاگ
    سلام....به وبلاگ من و خودتون خوش اومدید خیلی خلاصه بگم این وبلاگ برای این تاسیس شده که بتونه به همه ی کنکوری ها کمک کنه میدونم که خیلیا از این حرفا زدن ولی اینجا تفاوت مشخص میشه....بهترین و درجه یک ترین محصولات کنکوری رو سعی می کنیم در اختیار شما عزیزان بزاریم از روش های مطالعاتی گرفته تا روش های خاص و منحصر به فرد پاسخ گویی به تست ها و جزوات عالیه عالیه عالی امیدوارم دعای خیر شما بدرقه ی این راه باشه....!!!!

    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 95
  • بازدید سال : 717
  • بازدید کلی : 71,398