loading...
تک رقمی کنکور93
takraghami بازدید : 251 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (9)

سلامی به پهنای آسمون ناب خدا به شما برترین های کنکور.امیدوارم که پر از انرژی باشید بچه ها میدونم که خیلی ها تقاضای برنامه داده بودن و منتظر برنامه هستن و ازشون معذرت می خوام که هنوز واسشون ارسال نشده ولی بهترش واسشون آماده شده تا چند ساعت دیگه ویرایش نهایی برنامه به اتمام میرسه و به دست شما برترین ها میرسه.در این برنامه تمام نکات رعایت شده و بسیار با وسواس روی اون کار کردیم که اینقدر طول کشیده می خواستیم حالا که داریم تلاش می کنیم برای شما برترین ها پس برترین خدمات هم به شما نازنینان ارئه بشه این برنامه از اون دست برنامه هاییه که بعضی ها بابت اون مبالغ بسیار هنگفت و گزافی می گیرن ولی هدیه میشه به شما برای اینکه شما برای ما بسیار عزیز هستین با اطمینان به شما عزیزان میگیم که با عمل کردن به این برنامه  جزو برترین ها خواهید بود.این نکته رو بگم خیلی از مشاورین عزیز هستن که بسیار مراعات بچه ها رو می کنن و صحبت ما با یک عده ی خاص هست این حق طبیعیه هر مشاور و استادیه که مزد زحمت و تلاششو بگیره اما باید انصاف رعایت بشه.امیدوارم رایگان بودن این برنامه باعث نشه که خدایی نکرده ارزشش نادیده گرفته بشه.مشاور و استاد عزیزی که بهترین ها رو ارائه میدین ممنون از شما که حواستون به بچه ها هست و اما شمایی که حواستون نیست....گیرم گلاب ناب شما اصل قمصر است اما چه سود حاصل گل های پرپر است....

               منتظر باش هر لحظه خدماتی جدید برای تو بهترین داره آماده میشه....

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط kowsar در تاریخ 1392/05/26 و 20:51 دقیقه ارسال شده است

سلام سایت خیییییییلی خوبی دارین من الان عضوشدم رشتم ریاضیه ومنتظر برنامتون هستم،ممنونشکلک
پاسخ : سلام دوست عزیز و همراه بزرگوار شما منت گذاشتید عضو شدید.از تعریفتون ممنونم به وبلاگ خودتون لطف دارید اگر هنوز هم به برنامه نیاز دارید ممنون میشم یک بار دیگه درخواست بدید.سپاسگزارم....!!!!

این نظر توسط RAHA در تاریخ 1392/05/18 و 10:59 دقیقه ارسال شده است

SLM B BAKHSHID IN BARNAMEIY K AZASH HARF ZADIDI O MAN NADID AM NARM AFZARE?AGE BASHE ALIE
پاسخ : سلام دوست بسیار عزیزم برنامه ای که ازش گفته شده نرم افزار نیست.ممنونم که به ما سر میزنید....!!!!

این نظر توسط bahar در تاریخ 1392/04/16 و 20:22 دقیقه ارسال شده است

age mishe be manam befrstin
reshteye tajrobi hastam
پاسخ : سلام به شما که یکی از برترین ها هستید خیلی خیلی خوش اومدید به جمع صمیمی و دوستانه ی ما به روی چشم و با افتخار برنامه برای شما ارسال میشه فقط شما بزرگوار لطف کنید عضو بشید بلافاصله برنامه در اختیارتون قرار میگیره.سپاس از حضور گرمتون....!!!!

این نظر توسط فرید در تاریخ 1392/04/13 و 14:25 دقیقه ارسال شده است

سلام من برنامه را امروز دانلود کردم خیلی عالیه ازتون خیلی ممنونم.شکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام دوست خیلی عزیزم خیلی خیلی خوشحالم که برنامه رو دوست داشتی و ازت بسیار ممنونم که وقت گذاشتی و نظر دادی خیلی خیلی ممنونم.امیدوارم با برنامه تا انتها پیش بری و برترین بشی.

این نظر توسط فرید در تاریخ 1392/04/12 و 1:15 دقیقه ارسال شده است

سلام ایمیلمو تغییر دادم و از اینکه برای ما کنکوری ها زحمت میکشید واقعا ممنونم انشاءالله همیشه موفق باشید
پاسخ : سلام به تو که برای ما خیلی عزیز هستی شما لطف کردی عزیز دل که ایمیلتو تغییر دادی من از شما تشکر میکنم که همراه ما هستی و از دعای تو بهترین مخلوق خدا خیلی سپاسگزارم.برنامه با افتخار ارسال شد.ممنون از وقتی که میزاری و نظر میدی.

این نظر توسط ياسمن در تاریخ 1392/04/10 و 23:15 دقیقه ارسال شده است

سلام من تازه عضو شدم و خيلي به نحوه ي ارسال پيام وارد نيستم اما واقعا دلم ميخواد برنامه كه گفتيد دريافت كنم رشتم رياضي و معدل نهاييم هم ١٩.١٢ هست چطور ميتونم برنامه رو بگيرم؟
پاسخ : سلام به شما که جزو برترین ها هستین.برنامه آماده شده و برای شما دوست و همراه عزیزمون ارسال میشه برای گرفتن برنامه کار خاصی نیاز نیست انجام بدبد.همین که عضو شدید ازتون بسیار ممنونیم به ایمیل شما با افتخار ارسال میشه.

این نظر توسط فرید در تاریخ 1392/04/10 و 22:50 دقیقه ارسال شده است

سلام رشته من تجربی هست در ضمن سایت فوق العاده ای دارید واقعا دستتون درد نکنه
پاسخ : سلام خیلی خوشحالم از حضور تو دوست عزیزم خیلی لطف کردی که نظر پرانرژی رو ارسال کردی ممنونم بابت نظر زیبای تو.برنامه ایمیل میشه.
پاسخ : دوست خیلی عزیزم ایمیلی که با اون عضو شدی صحیح نیست لطفا بررسی کن و دوباره برای ما ایمیلتو بفرست ممنونم برترین.

این نظر توسط mojgan در تاریخ 1392/04/09 و 16:05 دقیقه ارسال شده است

mer30 aziz man ke hameye barnameham ro mokhtal kardam montazere barnameye shoma hastam bazam motshakeram v khaste nabashidشکلک
پاسخ : سلام به شما همراه خوب و همیشگی ما.با افتخار برنامه برای شما برترین ارسال میشه.امیدوارم نظراتتون همیشه همراه ما باشه.ممنون از اینکخ نظر میدید.

این نظر توسط فرید در تاریخ 1392/04/09 و 14:02 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید .لطفا برنامه را به من هم ارسال کن
پاسخ : سلام خیلی خوشحالیم که یک عزیز دیگه به ما ملحق شده ممنون از حضورتون امیدوارم بهترین نتایج برای شما به دست بیاد تا آخرین لحظه کنارتون هستیم.دوست خیلی عزیزم رشته ی تحصیلیتون رو برای ما ارسال کنین ممنون از اینکه نظر دادید.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • درباره وبلاگ
    سلام....به وبلاگ من و خودتون خوش اومدید خیلی خلاصه بگم این وبلاگ برای این تاسیس شده که بتونه به همه ی کنکوری ها کمک کنه میدونم که خیلیا از این حرفا زدن ولی اینجا تفاوت مشخص میشه....بهترین و درجه یک ترین محصولات کنکوری رو سعی می کنیم در اختیار شما عزیزان بزاریم از روش های مطالعاتی گرفته تا روش های خاص و منحصر به فرد پاسخ گویی به تست ها و جزوات عالیه عالیه عالی امیدوارم دعای خیر شما بدرقه ی این راه باشه....!!!!

    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 651
  • بازدید کلی : 71,332