loading...
تک رقمی کنکور93
takraghami بازدید : 146 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

سلام به بهترین دوستان و همراهان دنیا.....یه عذر خواهی بزرگ به شما نازنینان بدهکارم و همینجا اعلام میکنم که از تک تک شما عزیزای دل که وقت گذاشتید به وبلاگ سر میزدید چشمای نازنینتون رو خسته میکردید و چشم انتظار بودید معذرت میخوام....!!!!

اول از همه بگم که تمامی نظرات شما دوستان رو که در غیبتم فرستاده بودید خوندم و از تک تک شما عزیزان کمال تشکر رو دارم هم به بنده و هم وبلاگ خودتون خیلی لطف داشتید....دوستای عزیزم شاید در این فضا حضور نداشتم ولی تمام لحظه ها هم به فکرتون بودم هم دلمم واستون تنگ شده بود ولی گاهی اوقات اتفاقاتی میفته که پیش بینی نشده خدا رو شکر مشکلات تا حد بسیار زیادی حل شد و تمام تلاشمو انجام دادم که زودتر قول هایی که بهتون داده بودم عملی بشه از این به بعد به امید خدا به طور منظم در کنارتون هستم....امیدوارم شما دوستای عزیزم با من همراه باشید.

      یادمان باشد زندگی زنگ تفریح است حواسمان باشد زنگ بعد حساب داریم....!!!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • درباره وبلاگ
    سلام....به وبلاگ من و خودتون خوش اومدید خیلی خلاصه بگم این وبلاگ برای این تاسیس شده که بتونه به همه ی کنکوری ها کمک کنه میدونم که خیلیا از این حرفا زدن ولی اینجا تفاوت مشخص میشه....بهترین و درجه یک ترین محصولات کنکوری رو سعی می کنیم در اختیار شما عزیزان بزاریم از روش های مطالعاتی گرفته تا روش های خاص و منحصر به فرد پاسخ گویی به تست ها و جزوات عالیه عالیه عالی امیدوارم دعای خیر شما بدرقه ی این راه باشه....!!!!

    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 645
  • بازدید کلی : 71,326