loading...
تک رقمی کنکور93
takraghami بازدید : 163 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (1)

سلام به همه ی شما دوستان عزیز در سراسر ایران اینجا قراره واسه تمام کنکوری ها اتفاقات خوب بیفته قراره که به تمام بچه های کنکوری خدمات خوبی ارئه کنم که بهترین باشن.

دوست عزیزم که امسال می خوای حسابی تلاش کنی من به عنوان یک دوست کنارت هستم منظورم از کنارت هستم این نیست که فقط بگم و برم نه از اونجایی که این چند ساله متوجه خیلی از بچه ها شدم که به خاطر مشکلات مالی با سختی درس می خونن و بعضی هاشون نتیجه می گیرن و بعضی هاشون نه.به این خاطر خواستم کمک هر چند کوچیکی انجام بدم اینجا می خوام سعی کنم بهترین برنامه ریزی و بهترین جزوات رو در اختیار شما عزیزان قرار بدم و با هم محیطی رقابتی و دوستانه تشکیل بدیم.

من سعی کردم بهترین منابع و جزوات رو جمع آوری کنم و در اختیار شما قرار بدم برای اینکه تو امسال بهترین رشته ها و دانشگاه ها رو از آن خودت کنی.نمی خوام مثل بعضی ها فقط شعار بدم چون بعضی ها این حرفا رو زدن و بر عکس انجام دادن و بعضی ها هم خداییش گفتن و انجام دادن که من هم ازشون تشکر می کنم.

دوست من هر جوری که فکر کنی برنامه ریختم و جزوه تهییه کردم که از هیچ کس جا نمونی اینو بهت قول میدم هیچ چیز کم نداشته باشی از بهترین ها.نگران هزینه های کلاس کنکور و چیزای دیگه نباش من سعی کردم هزینه ها رو فوق العاده واست از بین ببرم این روزا نمیگم همه ولی خیلی ها دلشون واسه بچه های ایران خودشون نمیسوزه ولی من تمام توانم رو میزارم واستون هر جایی که هستی اگر در محروم ترین نقاط این کشور هم که باشی من کمکت می کنم.

سعی می کنم همه جوره باهات باشم اگر بهترین ها رو در این وبلاگ با هزینه های خیلی پایین دیدی فکر نکن چون قیمتش پایینه بده بدون همون چیزیه که بابتش هزینه های گزاف می گیرن و من فقط به عشق شما اینارو جمع آوری کردم.

(من نه مشاورم نه استاد ونه معلم و یا هر چیز دیگه یعنی خودمو در اون حد نمیبینم فقط سعی میکنم که یه دوست خوب باشم)

                                                                           قرارمون کسب رتبه ی برتر کنکور 93

                                                                                                                                                                       

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط maryam در تاریخ 1392/03/25 و 19:54 دقیقه ارسال شده است

سلام واقعا این کار رو انجام میدین اگه بشه خیلی خوب میشه ما کنکوری ها هم کلی دعاتون میکنیم.آخ جون من خیلی عجله دارم کی شروع میکنید؟
پاسخ : سلام بله واقعا این کار انجام میشه و در حال حاضر هم در حال انجام شدن هست به ترتیب هر چیزی که نیاز همه ی بچه های کنکوری هست رو اینجا در اختیارتون قرار میدم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • درباره وبلاگ
    سلام....به وبلاگ من و خودتون خوش اومدید خیلی خلاصه بگم این وبلاگ برای این تاسیس شده که بتونه به همه ی کنکوری ها کمک کنه میدونم که خیلیا از این حرفا زدن ولی اینجا تفاوت مشخص میشه....بهترین و درجه یک ترین محصولات کنکوری رو سعی می کنیم در اختیار شما عزیزان بزاریم از روش های مطالعاتی گرفته تا روش های خاص و منحصر به فرد پاسخ گویی به تست ها و جزوات عالیه عالیه عالی امیدوارم دعای خیر شما بدرقه ی این راه باشه....!!!!

    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 59
  • بازدید سال : 681
  • بازدید کلی : 71,362