loading...
تک رقمی کنکور93
takraghami بازدید : 186 جمعه 31 خرداد 1392 نظرات (1)

یه سلام به گرمی تابستون به شما نازنین های کنکوری موفق.این پست رو واسه کسایی گذاشتم که به هر دلیلی نتونستن سال اول در کنکورشون اون چیزی که دوست داشتن اتفاق بیفته.من کنکوری اگر بخوام امسال موفق بشم باید بتونم گذشتمو فراموش کنم اینکه چرا نشد؟خودم تنبلی کردم یا مشکلاتی باعث شد؟مشکلات دست من بود یا نه؟ اینا باید فراموش بشه تا بتونم متمرکز بشم روی خوبی ها و اهدافم وگرنه هر کدوم از این یاد آوری ها می تونه جوری آزرده خاطرم کنه که مدام در راه موفقیتم منو دچار مشکل کنه باید بتونم گذشته رو هر چند سخت باشه فراموش کنم.

باید بشینمو با خودم فکر کنم و متوجه بشم من واقعا در همین لحظه که هستم چه قدر خوش بختم نه الکی به خودم امید بدم واقعیتا رو نگاه کنم.من خیلی خوش بختم که تا الان خیلی از طلوع و غروب خورشید رو به چشم دیدم.من خیلی خوش بختم که خودم می تونم نفس بکشم و واسه نفس کشیدن احتیاج به کمک و دستگاه ندارم من چه قدر خوش بختم که تونستم صدای برگای پاییزی رو وقتی روشون قدم میزنم بشنوم.من چه قدر خوشبختم که تا الان تونستم بار ها صدای پدر و مادرم رو بشنوم چه قدر خوش بختم که میتونم بنویسم چه قدر خوش بختم که تا الان طعم خیلی از غذاهای خوشمزه رو چشیدم.چه قدر خوش بختم که می دونم که می تونم موفق بشم در زندگیم چه قدر خوش بختم که خیلی از جاهای دیدنی رو دیدم چه قدر خوشبختم که میتونم شب ها روی تشکم بخوابم.خیلی ها نه تنها یکی بلکه خیلی از این خوش بختی ها و لذت ها رو ندارن و نتونستن تجربه کنن حتی یکیشون رو.

پس منی که تا الان خدایم به من این همه نعمت و لذت و خوش بختی هدیه کرده زمانی که این ها رو تجربه می کردم و حس می کردم 1 بار از خدا نپرسیدم خدایا چرا من؟پس اگر مشکلی در زندگی من پیش اومد که من رو زمانی برای رسیدن به اون چیزی که می خواستم عقب انداخت نباید بپرسم خدایا چرا من؟

میگن وقتی یه چیزی رو اون موقع که می خوای خدا بهت نداده بدون زمانی بهترشو می خواد بهت بده.امیدوارم خدا واسه تک تکتون بهترین ها رو در نظر گرفته باشه.

                                        بدون تو بهترین هدیه خدا به زمینی....!!!!

takraghami بازدید : 16772 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (4)

سلام بهترین شکل درس خوندن اینه که اول بدونید با چه درس هایی با چه ضرایب و درجه اهمیتی طرف هستید تا بتونید با یه سری اطلاعات جامع و کامل نوع برنامه ریزی خودتون رو مشخص کنید.
اول میریم سراغ دروس عمومی:ادبیات با ضریب 4 که مهمترین درس عمومی به حساب میاد و این چند ساله سوالاتش خیلی رو به حسابی مفهومی شدن رفته ولی این موضوع اصلا به این معنی نیست که فقط بچسبید به ادبیات.کنکور شامل یک تیم از دروس مختلفه که هر کدوم از این دروس مختلف به نوبه ی خودشون نقش بسزایی در کنکور شما دارن و باید همه دروس رو در حد عالی مطالعه کنین انشاالله.
بعد از اون میرسیم به دین و زندگی با ضریب 3 که این درس هم خیلی خوب میتونه رتبه و تراز شما رو جا به جا کنه پس باید توجه ویژه ای نسبت بهش داشته باشید.
میرسیم به عربی با ضریب 2 که اسمش آه از نهاد بعضیا بلند میکنه.این درس با وجود ضریب 2 در کنکور درسی است که بسیار رتبه آورهستش و انحراف معیار بسیار بالایی داره و باز هم این بدین معنی نیست که همه درس هارو رها کنین و بچسبین به عربی نه این درس هم اهمیت خودشو داره و باید به خوبی خونده بشه.
می خوام یه توضیح کوچیکی در مورد انحراف معیار بدم که اونایی که متوجه نشدن انحراف معیار منظور چیه واسشون جا بیفته.
اینکه میگیم این درس یا فلان درس انحراف معیار داره منظور اینه که در این درس درصد بچه ها پایین هست و اگر کسی نسبت به کسانی که این درس رو پایین میزنن درصد خوبی کسب کنه رتبش خیلی جا به جا میشه هر چه انحراف معیار بشتری داشته باشه یعنی درصد بچه ها در اون درس پایین تره.
خب میرسیم به درس زبان با ضریب 2 که این درس هم با توجه به ضریبی که داره نقش خودشو در رتبه و تراز کنکور شما ایفا میکنه و این درس هم درسیه که باید همانند دیگر دروس اهمیت واسش قائل بشید.
خب میرسم به دروس اختصاصی اول از همه بدونید درصد دروس اختصاصی ضرب در 3 میشن و برای شما که رشته تجربی هستین اول از همه درس زیست شناسی هست با ضریب 12 که بسیار بسیار بسیار بسیار بسیار در قبولی و تعیین رشته و دانشگاه شما نقش داره.بازم تکرار میکنم با این وجود به 1 درس نچسبید هر درس بسته به میزان ضریب و اهمیتش باید در جایگاه خودش عالی خونده بشه.
بعد از زیست عزیز تجربی ها میرسیم به شیمی که بعد از زیست تاثیر زیادی در رتبه شما داره و این رتبه شماست که رشته و دانشگاهتون رو مشخص میکنه.پس این درس هم باید به خوبی بهش توجه بشه.
میرسیم به دروس ریاضی و فیزیک در رشته تجربی این دروس انحراف معیار بالایی دارن چون بچه های رشته تجربی درصد پایینی رو در این دروس میزنن و یه در صد معمولی در این دروس میتونه خیلی خیلی واستون تاثیر داشته باشه ولی به شرطی که درصد باقی دروستون مخصوصا زیست و شیمی بالا باشه در این صورت فوق العاده این دروس میتونن در رتبه شما با یه درصد معمولی تاثیر داشته باشن ولی توجه داشته باشید که درصد بالا در ریاضی و فیزیک به هیچ عنوان نمیتونه پایین بودن درصد شما در زیست و شیمی رو جوری که بعضی ها فکر میکنن جبران کنن پس میرسیم به همون حرف که هر درسی باید در جایگاه خودش عالی خونده بشه و روش وقت گذاشته بشه.
میرسیم به درس زمین شناسی عزیز که واسه خیلی از بچه های تجربی قدیمی شده از این لحاظ که واسه کنکور یا نمیخونن یا خیلی خیلی خیلی کم میخونن.درسته که ضریب این درس برای زیر گروه 1 صفر هست ولی باید بدونید واسه داروسازی و زیر گروه دو 20 یا 30 درصد زدن اون در کنکور مثل این میمونه که 80% ریاضی زده باشید.
در آخر این نکته رو یاد آور میشم که این توضیحات بیشتر نه کاملا بلکه بیشتر به درد رشته های زیر گروه 1 و 2 میخوره پس برای زیرگروه های دیگه حتما به ضرایب دروس توجه بسیاری کنید.
تقدیم به تو که می خواهی بهترین باشی....!!!!

takraghami بازدید : 173 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

سلام به تمام دوستای گلم امیدوارم هر چه زودتر این وبلاگ پربازدید بشه و از تمام دوستای گل خواهش میکنم که هر کس میدونه میتونه کوچکترین کمکی نسبت به پیشرفت اول بچه های کنکوری ٩٣ بکنه و بعد به وبلاگ برای بهتر شدن آمادگی خودشو اعلام کنه.

در پست های بعدی از بهترین کتاب های کنکور گفته میشه سری به گوشه و کنار دنیای کنکوری ها میزنیم و یک پست جالب کنکوری از آقای محمد رضا گلزار واستون میزارم.

تمامی پست ها چه در مورد کنکور و چه در مورد شخص خاصی مثل آقای گلزار که در این وبلاگ قرار میگیره همگی نوشته بنده هست(به جز مطالبی که با ذکر منبع اورده میشه) و هیچ کس حق کپی کردن از این مطالب رو نداره.

takraghami بازدید : 203 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (10)

سلام به تمام شما که قراره بهترین ها و برترین ها در کنکور بشید....!!!!

خب من ازتون می خوام که شروع کنید به نظر دادن تا با هم از 2 یا 3 روز دیگه شروع کنیم می خوایم نیازها رو اولویت بندی کنیم از این جهت که بچه های گل این وبلاگ بیشتر چه رشته ای هستن بیشتر به چه چیزهایی نیاز دارن و چه جزواتی رو در اولویت قرار بدیم و همین طور برنامه ی تابستون رو

هر لحظه با وسواس خیلی خیلی زیاد دارم تلاش میکنم بهترین ها و برترین ها رو براتون آماده کنم با نظراتتون و انتقادهاتون هم خوشحالم کنید و هم کمک به بهتر شدن وبلاگ خودتون.منتظر تک تک نظرات شما عزیزان با اراده هستم....!!!!

 

takraghami بازدید : 671 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (4)

سلام به تمام شما دوستای گلم ایندفعه اومدم با یه پست پر طرفدار میدونم همه ی اونایی که می خوان از تابستون شروع به درس خوندن کنن دوست دارن بتونن بهترین بهره رو از این زمان بسیار بسیار بسیار بسیار(خب بسه دیگه)طلایی ببرن اما این امر میسر نیست به جز داشتن یک برنامه ی فوق العاده دقیق و علمی من سعی کردم بهترین برنامه ریزی رو برای شما در رشته های تجربی و ریاضی و انسانی انجام بدم طبق این برنامه ریزی شما میتونید دروس پایه و 30% از دروس پیش رو در تابستون مطالعه و جمع بندی کنید.(این برنامه هم برای فارغ التحصیلین هست هم واسه کسانی که در سال تحصیلی جدید در پایه چهارم دبیرستان شروع به تحصیل میکنن پس هر دو گروه نگران نباشید)

دوستای عزیزم اطمینان داشته باشید کسانی که طبق این برنامه عمل کنن 100% جزو کسانی هستند که بهترین رتبه ها رو کسب میکنن مهم داشتن برنامه ی خوب و مهم تر از اون عمل کردن به اون هست.چند تا نگته رو باید بگم:نکته ی اول در یک کلاس درس همه ی دانش آموزان از یک کتاب درسی و یک معلم واحد بهره میبرن اما یکی 20 میشه یکی 10 و یکی 2 پس دوست من بدون تو خودت مهم ترین نقش رو داری نکته ی بعدی اینکه خیلی از بچه ها میگن خب درسته برنامه خیلی مهمه ولی منابعی هم که باید استفاده کنیم مهمه....منم میگم درسته دوست من حرفتو قبول دارم ولی باید این نکته رو یاد آور بشم هرگز هرگز هرگز هرگز(خب بابا فهمیدیم هرگز)برای هر درس چندین منبع به کار نبرید این باعث میشه که مطالب در هم پیچ و تاب بخوره دلیلشم اینه که هر کتابی یا جزوه ای با بیان خودش و با فن خودش هر درس و مبحثی رو آموزش داده بهترین کار اینه که منابعی رو انتخاب کنید که از هر نظر با شما از نظر سلیقه ی آموزشی تناسب داشته باشه راحت تر بگم کتابا رو ببینید ورق بزنید ببینید کدوم واستون نوشته هاش گیرا تره و راحت تر میتونید باهاش ارتبط برقرار کنید.

دوستان عزیز این رو بدونید واسه انجام دادن همچین برنامه ریزی ساعت ها وقت و تلاش گذاشته شده تا بهترین رو آماده کنیم و برای شما قرار بدیم لطفا اگر می خواهید به این برنامه ریزی عمل کنید ارادتون رو تا آخرش حفظ کنید.من سعی کردم که هیچ کس به خاطر مشکلات مالی و محروم بودن منطقه ای هیچ چیز کم نداشته باشه بلکه از بهترین ها شاید چیزی هم اضافه داشته باشه من فقط و فقط و فقط آینده ی شما واسم مهمه فکر نکنید اگر واسه ی این خدمات هزینه های هنگفت نمیکنید پس حتما این برنامه ها و جزوات در حد عالی نیستند بدونید روزی کسانی مثل من احتیاج به همچین چیزهایی داشتیم تا بهترین باشیم.بدونید بدون اغراق اگر بخواهید برای این خدمات هزینه کنید باید  به طور واقعی چند میلیون هزینه کنید قدر این لحظات و فرصت ها رو بدونید شاید دیگه هیچ وقت پیش نیاد بدون از نظر برنامه و جزوات از تک رقمی های کنکور به هیچ وجه چیزی کم نداری گواه حرف من نتیجه ی آزمون های آزمایشی شماست.

لطفا و لطفا نظراتتون رو بگید تا ببینم چه گروه رشته هایی زودتر میخوان برنامه ریزی رو داشته باشن تا براشون اینجا قرار بدم.

پست بعدی واسه شماهاییه که دنبال بهترین جزوات هستین واسه تو عزیزی که واسه اجرای برنامه به بهترین منابع احتیاج داری واسه تو عزیزی که در محروم ترین نقاط کشور هستی و به این برنامه و منابع احتیاج داری پس هر لحظه منتظر باش....!!!!

آسمان فرصت پرواز بلندی است....اما قصه این است چه اندازه کبوتر باشی....!!!!

takraghami بازدید : 451 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

از دید بهترین و برترین اساتید و مشاوران و همچنین از دید بسیاری از رتبه های ممتاز کنکور بهترین زمان شروع مطالعه برای کنکور و کسب بهترین رتبه ها و قبول شدن در بهترین رشته ها و دانشگاه ها تابستون هست.کسانی که بتونن از تابستون با برنامه ریزی علمی شروع به درس خوندن کنن و یک استارت جانانه بزنن (از نوع لامبورگینی یا پورشه یا اصلا هر چی خودت دوست داری ولی جانانه)داشته باشن و به همین راه هم با قدرت ادامه بدن(نه ایکه وسط راه اون لامبورگینی یا همونی که خودش دوست داره رو پیاده شن و با موتور گازی برن)100% و بدون شک کسانی هستند که رستگار میشن یعنی بهترین نتایج رو در کنکور کسب میکنن.

پس دوستای گلم بیاین با هم شروع کنیم.من اینجا سعی می کنم بهترین و جامع ترین و کاملترین برنامه ها و جزوات رو در اختیار شما دوستان عزیز قرار بدم.یا علی

takraghami بازدید : 164 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (1)

سلام به همه ی شما دوستان عزیز در سراسر ایران اینجا قراره واسه تمام کنکوری ها اتفاقات خوب بیفته قراره که به تمام بچه های کنکوری خدمات خوبی ارئه کنم که بهترین باشن.

دوست عزیزم که امسال می خوای حسابی تلاش کنی من به عنوان یک دوست کنارت هستم منظورم از کنارت هستم این نیست که فقط بگم و برم نه از اونجایی که این چند ساله متوجه خیلی از بچه ها شدم که به خاطر مشکلات مالی با سختی درس می خونن و بعضی هاشون نتیجه می گیرن و بعضی هاشون نه.به این خاطر خواستم کمک هر چند کوچیکی انجام بدم اینجا می خوام سعی کنم بهترین برنامه ریزی و بهترین جزوات رو در اختیار شما عزیزان قرار بدم و با هم محیطی رقابتی و دوستانه تشکیل بدیم.

من سعی کردم بهترین منابع و جزوات رو جمع آوری کنم و در اختیار شما قرار بدم برای اینکه تو امسال بهترین رشته ها و دانشگاه ها رو از آن خودت کنی.نمی خوام مثل بعضی ها فقط شعار بدم چون بعضی ها این حرفا رو زدن و بر عکس انجام دادن و بعضی ها هم خداییش گفتن و انجام دادن که من هم ازشون تشکر می کنم.

دوست من هر جوری که فکر کنی برنامه ریختم و جزوه تهییه کردم که از هیچ کس جا نمونی اینو بهت قول میدم هیچ چیز کم نداشته باشی از بهترین ها.نگران هزینه های کلاس کنکور و چیزای دیگه نباش من سعی کردم هزینه ها رو فوق العاده واست از بین ببرم این روزا نمیگم همه ولی خیلی ها دلشون واسه بچه های ایران خودشون نمیسوزه ولی من تمام توانم رو میزارم واستون هر جایی که هستی اگر در محروم ترین نقاط این کشور هم که باشی من کمکت می کنم.

سعی می کنم همه جوره باهات باشم اگر بهترین ها رو در این وبلاگ با هزینه های خیلی پایین دیدی فکر نکن چون قیمتش پایینه بده بدون همون چیزیه که بابتش هزینه های گزاف می گیرن و من فقط به عشق شما اینارو جمع آوری کردم.

(من نه مشاورم نه استاد ونه معلم و یا هر چیز دیگه یعنی خودمو در اون حد نمیبینم فقط سعی میکنم که یه دوست خوب باشم)

                                                                           قرارمون کسب رتبه ی برتر کنکور 93

                                                                                                                                                                       

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • درباره وبلاگ
    سلام....به وبلاگ من و خودتون خوش اومدید خیلی خلاصه بگم این وبلاگ برای این تاسیس شده که بتونه به همه ی کنکوری ها کمک کنه میدونم که خیلیا از این حرفا زدن ولی اینجا تفاوت مشخص میشه....بهترین و درجه یک ترین محصولات کنکوری رو سعی می کنیم در اختیار شما عزیزان بزاریم از روش های مطالعاتی گرفته تا روش های خاص و منحصر به فرد پاسخ گویی به تست ها و جزوات عالیه عالیه عالی امیدوارم دعای خیر شما بدرقه ی این راه باشه....!!!!

    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 66
  • بازدید سال : 688
  • بازدید کلی : 71,369